9 Augusti - Sex, saknad och kalas

Haha vilken miss jag och Sofie gjorde igår! Vi skulle hyra Sex and the city sesonger, men när vi stod där i Liljehallen så skulle den första sesongen vara nära på 5 timmar, därmed bestämde vi oss att börja med bara en sesong. Men när ca 2 timmar hade gått med skratt så kliade vi oss i huvudet, vände och vred på dvd-fodralet och undrade vad fan det var som skulla ta 4 timmar och 50 minuter, eftersom vi hade sett igenom den på mindre än hälften av den tiden. Haha men man lär sig av sina misstag så next time hyr vi fler på samma gång!

Jag saknar Robin så mycket, men jag är så satans dålig på att visa det! I och för sig säger han att han saknar mig också och inte märker jag ett dyfft av det så vi lider väl av samma stäng-av-känslorna-så-kanske-han/hon-förstår-att-jag-saknar-honom/henne-sjukdom. Haha, patetiskt.

Ikväll blir det firande av Johanna plutten som fyller 18 år denna fina dag, HURRA HURRA HURRA STUMPAN!

Bye


Kommentarer
Sofie

Haha,Ja. Sicken nit vi gick på alltså.

2008-08-23 @ 19:53:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0