7 Augusti - Fart och fläng

Det är redan månad åtta och bara 6 dagar kvar med jobb. Jisses vad fort det går! Och om jag inte saknat gubbarna förr, så kommer jag definitivt att göra det sen.

Har haft fullt upp nu på senaste tiden, tjejkväll i fredags för av-vinkning av Kattis den skitungen som åkte till Turkiet på lördagen sen. För övrigt så var jag och Snoff på Pride-paraden och sommarkrysset på lördagen, och den dagen var verkligen värd trotts motsträvigt väder! Det var sån otrolig stämning på paraden att man inte kunde vara annat än glad och sommarkrysset ska vi inte ens tala om efter som mannen som ger mig gåshud var där. Måste erkännas att varje gång jag får honom på tankarna så spricker ett oerhört fånigt leende ut på mina läppar (ja, jag ÄR en tönt).

Denna dag till ära så blev en svart liten manick inlämnad på reparation, IGEN. Jag ska nog helt enkelt inte ha en mobil, eftersom den gör allt för att vara ifrån mig..

Har fullt upp i helgen igen, så får se när det kommer en prolog om det!

Bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0