24 Augusti - En helg i största allmänhet

Fredagen började hemma hos Kattis där vi fick testa på Mary Kay, och säger bara; helt underbara produkter! Synd att det är så satans dyrt, blev rengörings-kit plus min älsklings mascara, 900 kr, puh! Efter en mindre lyckad grogg och andra alkoholiga drycker blev det People med tjejerna och ja, helt okej kväll fram till 2-tiden då jag upptäcker att mitt största hatobjekt det senaste året var tappad och snodd (mobilen).
Därför spenderades lite tid på lördagen till mobil-spaning, och till slut fann jag och Robin en på Siba, en billig jävel som fanimig ska hålla i vått och torrt( och helst kyla).
Idag efter städ på UVH så gick jag förbi en mamma och två barn i ca 8års åldern på cykel. När jag går förbi ropar ungen ;
Jag bryr mig inte om pengar! Jag bryr mig inte om pengar! Det är inte det viktigaste här i livet!
Och plötsligen inser jag vad mycket klokare barn är ibland.


Bye

(Ps. Jag är snart en dator rikare, jippi! Ds.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0