20 Augusti - Svammel

Igår blev det av besökning (finns det ett sånt ord?) av Ida i Sthlm. Fika, gamla stan, bus, glass och Quasimodos kompis(?). Du var/är saknad, tvivla aldrig bästis!

Imorgon är det som sagt första dagen av sista året, och det känns verkligen som ett stort och starkt "JIPPI". Både för att det ska bli kul att börja skolan igen, men även för att det är mindre än 10 månader till studenten! Och även fast en söt pojkvänn lovade dyrt och heligt att komma på min studentskiva (vi måste bara ha en, även om alla är totalt oinspirerade) så är jag en aning skeptisk till hans löfte..

Denna dag har att bjuda på två turer på två fina pållar, men även städning av bil och rum. Så va tusan gör jag här!?

Bye

(Ps. Snygg-man! Ds.)



Kommentarer
Bästis

Söt du är ! :) "tvivla aldrig" ,. skäms på mig att jag tvivlat.. men ibland blir man osäker, man känner sig så ensam när man inte träffat sin bästa vän på länge . pusspuss

2008-08-20 @ 17:08:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0