18 Augusti - Shopping

SHOPPING! Yes, efter 1 timme och 40 minuter på Gränby var jag ca 1900 kr fattigare, men helt klart var det värt det. Jag har nog inte insett själv hur mycket jag har saknat att shoppa, men nu är min lust stillad(i alla fall för en stund).

Imorgon blir det en tur till sthlm för att ta en fika med självaste Ida. Hon var lite putt över att jag inte har hört av mig på ett tag, men hey sorry! Sån är jag, tyvärr. Troligtvis ligger det i min natur att vara dålig på att höra av mig till mina vänner, och det är verkligen inget jag är stolt över. Därför hoppas jag att ni ändå förstår hur mycket ni betyder och hur oändligt jag tycker om er, trots min frånvaro av samtal/sms.



Rutig klänning från Lindex - 299kr
Mörka jeans från JC, diesel - 999kr
Svarta pumps från Wedins - 149,50 kr
Svart lång kofta från Vero Moda - 240 kr
Svart skärp från Vero Moda - 130 kr
Sjal från Wedins - 74,50 kr



Bye

(Ps. Om två dagar börjar skolan, och jag längtar faktiskt! Ds.)


Kommentarer
Jessica

Jodå, första dagen har varit bra :) hoppas att det fortsätter så också!

2008-08-18 @ 20:28:05
URL: http://jjesscaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0