16 Augusti - Patetisk

Puh! Det har blivit så fullt upp sedan Aleta kom att jag aldrig hinner sitta här längre så därmed blir det långt mellan inläggen. Men, here I'm! Tyvärr blir det nog ett depp-inlägg.
För efter en vecka med 40 timmars jobb, sjukdom, 2 pållar att sköta, hov i huvudet och alldeles för lite sömns så är jag satans sliten. Och ja, nu är det tillåtet att tycka synd om mig, fast i och för sig behövs det kanske inte eftersom jag gör det så bra själv ? Ja jag är en patetisk människa idag och orkar faktiskt inte göra något åt det.

Men, för att jag inte ska drunkna i självömkan så kan jag ju berätta om förra helgen. För exakt en vecka sedan fyllde ju Johannisen 18 år (en lyckad dag för en Frida att bli stucken på tyckte en envis geting) och det firade vi med förfest i G-sunda för att därefter dra till Red Room(som för övrigt skulle vart bra jävla värdelöst om jag inte vart i det tillstånd jag var). Där träffades Danne och Mange från Jälla, och jag säger bara; haha. Även Sandras polare gjorde oss sällis. Men jag skulle upp och jobba på lördagen(städa, INTE lägga plattor, som jag fick förklara för en snubbe eh 40 ggr?) så om jag inte minns fel begav jag mig till buss nio strax efter ett. 

Måste även erkänna att jag är sjukt avis på en viss Sofie som skaffat råsnygga brillor. Varför har jag perfekt syn för?

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0