24 april - Saknaden är fortfarande en fråga

Som förväntat kom dom röda, kliande monstren idag. Japp, även kallade soleksem. Eftersom jag vart ute i två dagar utan att elakingarna hade kommit så hade jag börjat andas igen. Men, som sagt tredje gången gilt, idag kom dom. Jag som hört att alla goda ting är tre, så fan heller. Visserligen är dom här kärlekshatarna* dessvärre mångfalligt fler än tre, men dagar är ett slags ting (ohyes vad jag ljuger).

Men imorgon blir det Stenhagen igen, Gud hörde mina böner! Och förhoppningsvis blir det till att träffa Tore igen, fan vad jag har saknat den snubben, höhö.

Bye


* Kärlekshatarna = Sol är kärlek, eksemen hatar solen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0