22 April - Molnfritt men något döljer solen

Har suttit och läst lite bloggar precis, och blev själv sugen på att skriva nåt men när jag skulle börja tog det tvärstopp. Antagligen för att jag är dödstrött, solen tar verkligen energi. Eller, beror på hur man ser det, självklart blir man piggare och gladare av solen, men en hel dag utomhus i sol och blåst gör att i varje fall jag känner mig urblåst på kraft.

Och JAA äntligen kan man börja skriva om sol och värme, för som alla ( HOPPAS JAG) har märkt så är det VÅR på riktigt nu! Det är så underbart! Gick i t-shirt största delen av dagen idag, kommer få lida för det ikväll/natt men det är det fan i mig värt. Och som Sebbe påminde mig om igår så lär det bli poolparty så fort det blir någorlunda temeratur i vattnet, åh vill ha sommar, sommar, sommaaar , NU!

Trotts att man har det bästa, så hittar man ändå alltid något bättre, hata.



Bye



Kommentarer
ida

Haha!!JAA!! Poolparty!! du hade väl inte de förra sommarn va?:/

2008-04-22 @ 20:22:27
URL: http://idooos.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0