19 April - Glädje

Oj, jag fick plötsligen en snilleblixt och mindes att jag har en blogg! Jaa, bristen på min närvaro vid datorn gör att gluggarna mellan inläggen blir gigantiska, vilket är mycket synd för den som uppskattar min blogg mest är faktiskt jag själv. Riktigt fånigt, men så otroligt kul att läsa gamla inlägg och minnas.

Just därför tänkte jag berätta om gårdagen, bara för att jag sedan ska kunna läsa det här inlägget innom en viss framtid och le. Ja, för den 18 april 2008 är ett leende. För det första var det härligt väder, ett stort + när man jobbar utomhus! Sedan blev det mystur med my hero, för att därefter ta min bil (jag älskar det där uttrycket och kommer antagligen göra det ett bra ta till, så vänj er) för en visit i bjk hos min kära Kattis för duch+fix. Sedan for vi med raketfart (eller tjaa, innom lagliga gränser) till Gottsunda för att fira att Pernilla också äntligen trädigt in i myndighets-åldern. Efter itryckningar av både det ena och det andra ner i magen så bar det av till staden, där Tobbe, Johan och Anders blev upphämtade för att sedan göra oss sällskap resterande av kvällen. Så det blev inget People för oss, utan Fredmans + Orange ist. Hmm kanske inte det mest lyckade, men det stod nog glädje i pannan på mig i alla fall, mhm..

Haha sedan drog vi hem till Johan, sedan dröjde det ytterligare ett antal timmar innan jag och Kattis damp ner i hennes lägenhet, för att inte tala om hennes säng! Helt död idag efter alldeles för få timmars sömn, men, fortfarande glädje.

Bye

Ps. Jag har helt glömt bort att nämna att den 10 april var dagen jag klarade körkortet, OHYEEH! Ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0