21 November

Idag har jag i alla fall rört på mig! Säger jag som sitter bakom datan, haha. Nej men jag gick till skolan från Robin imorse, efter att vi slutat så gick jag från skolan till Nordea och fixade sparkonto, efter det gick jag till station. Det blir en liten bit i varje fall! Och ikväll är det hoppträning med Hoffe, plus att jag inte ätit eller druckit något onyttigt idag. Hemskt egentligen att man måste tänka på vad man dricker också.

"Ej i trafik"? Ja, du har väl sett sånna bussar åka runt i staden ibland. Ja, jag kan också komma på anledningar till varför det står så på bussarna, helt lost är jag inte. Men ändå, det är klart att första tanken när man ser det stå så är ; VAD GÖR DU DÅ PÅ VÄGEN, IDIOT? Finns det inget bättre det kunde stå, t.ex. "Ej i action". Haha okej, den var ännu värre. Men "Ej på jobbet" då? Hmm eller så är det enklaste att det fortsätter stå "Ej i trafik"...

Bye




Ibland är det svårt att förstå hur fan jag fungerar. Hatar hur jag tänker, hur jag fungerar - hur jag nånsin kunde tro att det var nåt, att JAG var nåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0