20 november, Ultuna

Åkte ju med Zebbe till veterinären idag. Han hade blivit ca 50% bättre, så alltså inte helt bra. Hoppas han är bra om 4 veckor, när vi ska på återbesök.

Igår var första dagen i skolan på 7 veckor då jag själv var elev. Helt otroligt hur mycket jag har saknat min anläggningsklass, så sjukt roligt att träffa alla igen! Hade också min första trafikkunskaps-lektion igår, det var roligt det med.

Men på bussen in på morgonen var jag helt skum i huvudet. Du vet när man gör tusen nålar på armen? Så kände jag i huvudet, som sagt, helt skumt! När jag kom till skolan så kändes det som att jag var lullig, haha om det ändå hade vart så väl. Hehe. Nej men som tur var gick det över, men lite läskigt var det.

Nog med tråk-tjat för denna gång

Bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0