15 november, datormöss ?

Ja den första reflektionen idag var ordet datormöss, DATORMÖSS?! Ja men säg det högt, gört. Visst låter det knas? Eller så är det jag, som vanligt, som har fel på mina hörselgångar. Vart jag hittade detta ord var i Teknikmagasinet - tidningen, den som är något urdiskad vid det här laget. Lenne tog väl dit den för 1, 2 veckor (?) sen. Vi har några raster per dag, så oj vad man kan den utantill vid det här laget. Men inte förrens idag så fastnade jag för ordet datormöss. Dator passade helt enkelt inte framför möss. Aja, dags att släppa det där kanske.
Nästa reflektion idag, denna gång något för ögonen,  var att planterings killarna var där idag. Vem bangar på att ha dom hängandes där, hey, inte jag i alla fall!

Denna dag började i varje fall med ett leénde, knasdröm! Först tänkte jag berätta hela drömen, men insåg att det skulle bli en uppsatts på 10 sidor, så jag tror att ni uppskattar att höra den korta variationen. Jag gav iväg flera tusen kronor, gick på en fest med Johanna bara för att en kändis skulle dit, träffade Tobbe där, fast då var vi plötsligt hemma på min gård och han låg på gräset. Jag la mig bredvid, och han säger lite grejer, då kommer Evve och glor snett på oss, och jag säger; OJ, HÄR LA JAG MIG NYSS. Haha wtf!? Knas dröm som sagt, men det är då dom är som bäst!

Halva dagen idag jobbade vi i Gottsunda. Ja, man kan väl säga att jag och Göran inte är bäst på att hitta? Haha bra att vi kör in i ett ruckel på vägen dit, och ägarna blir tokförbannad för en skråma på en skrothög? Haha. Men på vägen dit så körde vi in på fel väg, och Göran säger; "Åfan! Här har jag vart förr, gjorde de där ålderdomshemmet". Han pekar bort mot några hus. "Det gula". Jag tittade och såg ungefär 6-7 olika gula hus. Mhm, jag förstog precis vilket gult hus han menade, eeh ? I alla fall, till sist så hittade vi stället vi skulle till. Slutet av dagen så kommer Görans andra komentar; "Det är säkert berg hela vägen, bergis". Haha så äkta Allan-komentar, dålig humor är den skönaste.

Men appropå idag. Som vanligt kom jag och tänka på Robin, som alltid. Tänkte på hans röst och insåg hur gullig den är. Haha jag har aldrig fattat när folk säger "åhh älskar din röst" och blabla sån SKIT. Men som sagt, idag tänkte jag på hur fin den var, och att jag skulle vara lite puttinuttig mot honom och berätta det för honom. Senare så när jag kommit hem så ringde jag honom, snackade lite och så. Plötsligt insåg jag att det var PATRIK (?!) jag snackade med. Eeh, känns inte som läge att berätta för Robin om hans "fina" röst när jag inte ens hör om det är han eller inte. HAHA.

Men nu har jag nog viktigare saker för mig, som att fila naglarna till exepel.. Eeh, ja. Eller muta en pojkvän me sex för att han ska komma hit tidigare, why not.


Bye



Kommentarer
Katarina

ERKÄNN ATT DET DU SOM ÄR KÅÅÅÅÅÅÅÅT

2007-11-15 @ 21:23:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0