13 november, IDA PÅ HEMGÅNG!

NU HAR BÄSTASTE IDA LANDAT! Efter 2 veckor i solen , den lyllosen. Vette fan om man vill träffa henne, snacka om blekfis man kommer vara bredvid henne. Men nu ljuger jag, det är klart jag kommer vilja träffa henne, saknar henne till tusen. Jag är inte ensam om att ha gjort det, Bob kommer nog bli överlycklig att få träffa sin ägare igen.

Men i alla fall, nu har jag blivit lika tråkis och mobbad som alla andra. Har aldrig fattat hur folk orkar blogga, så antagligen blir det väl inte så mycket skrivet i denna, men det kommer ni nog antagligen märka.

Frös som aldrig förr idag. Skulle lägga smågatsten på jobbet. Så klart, vad hade man annars förväntat sig, så började det snöa då. Hade inga knäskydd, blev blöt igenom direkt, hade glömt sockor, med isbitar till tår som följd, och att hålla i en kall gatsten gjorde nog, som ni redan listat ut, inte saken bättre. men jag överlevde dagen som ni märker, men kylan slog nog till i huvudet ändå, eftersom jag skaffade detta påhitt.
Men nog för denna gång, måste ut och sköta om Zebbe älsklingen, imorgon kommer ju Håkan och knäcker till hans höft och, förhoppningsvis, gör honom frisk i ett mirakel.

Bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0