6 December, 8 plus?!

Det har väl inte varit något speciellt med denna dag (än ska jag säga, eftersom den inte är slut så kan allting hända, men man ska väl inte hoppas för mycket). Var ändå helt okej-pigg imorse, tills jag hade satt mig på bussen till stan där alla runt omkring halvsov, det smittades kan jag säga! Jocke satt bakom mig och snarkade, nästan iallafall, träffade honom något piggare sen på buss 184, på väg till skolan.
Dagens bästa var nog iallafall när Kim(tror han heter så?) kom och titta in hos oss vid morgonkaffet och snackade lite. Att han är som han är kankse ska till läggas, och därför när han gått säger Nils:
- Har han tatt nåt eller? Det va nåt fel va.

Skulle ha träffat Adam efter skolan idag, men så blev det inte, tyvärr. Så därför charmade jag in mig hos Nisse och han är så snäll så vi fick sluta vid halv 2, bara för att jag skulle hinna med 2-bussen hem.

Tillståndet med hälsan idag var sådär, trodde en stund på morgonen att vinterkräksjukan var på g, men det vände. Haft lite magknip i mellanåt underdagen, men hoppas på att det löser sig. Kunde i varje fall inte klaga på detta väder, det i och för sig beror ju på hur man ser det. Vintern lyser inte med sin frånvaro i alla fall, väldigt mörkt ute stor del av dygnet. Men denna dag var det väldigt varmt ute, +8,5 på morgonen, är det möjligt? Kunde lika gärna bli maj snart tycker jag.

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0