20 December - Kul

KUL att jag är grinig, trött, sur, besviken och allmänt gnällig i princip HELA JÄVLA TIDEN. KUL att folk tycker jag är konstig. KUL att folk tar en för given och inte ens frågar vad jag vill. KUL att jag inte ens vet vad jag vill. KUL att jag sitter och klagar över att jag är gnällig. Tror jag tar ett citat av Carro; "Jag är så patetisk".

Men ändå, trots det, är jag faktiskt superduper glad för Kattis skull, hon är värd det<3 Plus GRATTIS till Adam som fyller 16 hela år(haha fortfarande lillskit;) och käraste bror som blir 31 år denna dag.

Och troligtvis är jag helt, totalt, fullständigt, fucking jävla värdelös idag. KUL


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0