19 December - julhandling

På vägen till skolan i is-tids-kylan kom jag plötsligen på att jag hade glömt nyckeln till skåpet hemma. Lyckat, så denna dag blev det till att sitta och plugga lågform. Fast det var väl lyckat ändå, slapp städningen ute i hallen, höhö.

Denna dag var Erik snäll, så vi fick sluta vid halv 1. Så jag lullade runt på staden i väntan på att Johanna (bäst att tillägga lilla, annars misstar sig alla) skulle komma in till Uppsala. Sedan köpte hon julklapp till sin far och Fia, och även till sig själv. Och jag lyckades i varje fall genomföra hälften av det jag skulle.

Mötte Kattis och Carro på McD först också, och Kattis stackarn var så nervös eftersom hon ska åka till Gävle idag och träffa Marcus för första gången. Fick även oväntat besök av Bästis efter att jag träffat Johanna.

Aja, pallar inte skriva nåt mer när jag ändå inte har nåt vettigt att säga.

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0