18 December - Veterinären

Idag for mamma och jag till Ultuna med älskade Zebbe. Och som vi redan hade förstått var han inte bra än, dock hade han blivit bättre! Riktigt skönt att få höra det. Något mer som var roligt att höra var att Karin tyckte att han hade gått ner i vikt, den köttbullen, höhö. Men han blev alltså sprutad i båda bakhasorna, i glidlederna. Den 4 januari är det återbesök, och jag hoppashoppashoppas så innerligt att han ska vara frisk då<3

Det är 2 dagar kvar i skolan, 6 dagar kvar till jultomten kommer, 13 dagar tills år 2008. Det är alltid så läskigt hur fort ALLTING går på slutet. Och det som skrämmer mig ännu mer är att alla gamlingar tycker tiden går så fort. Om jag då tycker det går fort nu, hur ska jag känna det då om 30 år?! Men förhoppningsvis lever jag inte så länge, hehe.

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0