16 December, 3e advent

Jadu, var hos Kattis igår, men ingeting blev väl som det var tänkt? Haha jaja, det blev som det blev.

Har precis vart hos Johanna, firat hennes 11-årsdag i förskott. Stumpan har blivit så stor, helt sjukt. Haha ska bli så jävla roligt när hon blir 15-16 år, shit vad kul hon och jag ska ha det! Min bror kommer antagligen hata mig, men det får jag ta, någon måste väl lära upp lillan, höhö!

Och jag blir helt tokig av att inte förstå mig själv. Vet inte vad jag vill, vad jag känner, vet ju fan inte ens hur jag tänker. Men mest av allt är jag nog bara besviken på mig själv. Ung och galen, är det inte så det ska vara? Att vara värdelös är nog det jag är bäst på, i varje fall vissa dagar.

Bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0