15 December - kallt

Ja, jag sitter just nu på stationen och fryser(frysa har blivit min hobby?). 12 minuter över 9 och jag undrar varför jag över huvudtaget satte foten utanför dörren igår. Visserligen var det trevligt hos Magnus, men idag ångrar jag mig, för när fick jag sova ut senast? Nej det kommer jag inte ihåg själv ens, så hur ska någon annan veta. Och diss av Adam är ju alltid kul? Nej.

Och dessutom fick jag en mindre chock igår när jag kollade mitt konto. Hade i princip inga pengar kvar! Så dom 4 sista julklapparna lär bli exlusiva, eeh, nej.

Ikväll bär det av till Kattis på tjejkväll, eller så kallad tjejkväll eftersom Markus skulle komma med någon vän. Men det ska bli roligt. Ska fira att Kattis fyllde 18 år och klarade halkbana och teorin den här veckan. Ingen dålig vecka för den bruden inte.

Men kanske dags att bege sig ut till bussen, vägrar missa den nu när jag suttit och väntat i ca 1 timme.

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0