13 December

Mitten på december, och det är snart 2008? Jag förstår ingeting, det var nyss augusti om ni frågar mig. Aja, det var Lucia i varje fall idag. Träffade Adam vid anslutningsbussen och sedan blev det cafeterian efter en snabbvisit i anl. hallen. I cafeterian satt även Magnus, så en trevlig start på dagen blev det. Och visst var Lucian fin, men sjukt för mycket låtar dom sjöng. Blev trött, så tog det som ursäkt för att luta mig mot Adam och lukta på hans goda parfym, haha.
Resten av dagen blev det till att fortsätta på väggformen, och ja, våran grupp är seg i vanliga fall, men idag var det extremt. Gjorde verkligen ingeting förens Emelie och Tobbe kom ca en timme innan vi slutade, då fick jag fart och ville jobba som satan, så några plywood skivor kom upp och lite formlås fast satta till slut.
Träffade även Adam på bussen ner till stan, haha sötbarn. Väl nere på stan så träffade jag Sofie Ekman<3 Och stackarn fick dras runt medan jag provade nyårsklännigar. Var två som jag fastnade för, men antagligen blir det tyvärr ingen av dom. Bara för min beslutångest.
Blev många träffar denna dag, för när jag satt på stationen och väntade på min buss så kom även Ida och Kalle, sedan en dejt med Malin på bussen.

Men nu är det nog dags att gå ut i kylan till Hoffe och Zebbe.

Bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0